2014. április 30., szerda

Munka mellett valódi Siker

Fontos Frissítés
Kérlek olvasd el... végig

miért?

...mert már éppen elégszer mondtam el (szóban, telefonon, facebookon stb.)!

Spóroljunk időt neked is nekem is! Ebben egyet tudunk érteni?

Váltottam, nem volt könnyű, de sok stabil adatra alapoztam a döntésemet nem pedig véleményekre! Aki nem jártas ezen a területen ez nehezebb út, és szembe kellett nézni a
- a fekete PR-al
- a sok tisztességtelen és etikátlan
a) üzlettel
b) személlyel
- a nem forrásból származó véleményekkel
- az emberek hitével, mert már elvesztették a reményt 


Nyilván rájöttél már olyan a tevékenységem nem közkedvelt, de nem véletlen van így! Van, hogy nemet mondanak nekem (egyre kevesebben), azt mondják nekem, "nem vagyok erre alkalmas", "én nem vagyok olyan" döntésüket nagy tiszteletben tartom. Ezért inkább megfordítom a dolgokat, ez nem leértékelés azok számára akik nem értenek velünk egyet, csak tudd hogy ez így működik, azzal foglalkozok csak akit érdekel annak adok figyelmet (aki kérdez aki jön és érdeklődik)

"Hallgass azokra akiknek megvan amit te szeretnél"

Őszintén elmondom kedves Olvasóm ma van 2014.04.30 ami annyit jelent hogy 7+ hónapja szabad vagyok! 

Azért írom ez és osztom meg, mert sokáig kerestem és végre megtaláltam azt amit tiszta szívből akarok, és mert azokra hallgatok csak akiknek megvan amit én is szeretnék, ők akinek megvan megtanították az alap szakmai kompetenciát - igen a mérnök ismét tanul, mert akar és visszaadták neki a hitét és a reményt. A cselekvés pedig eredményt hozott. Élő bizonyítéka vagyok annak hogy ki lehet mászni abból amiben az ember van! 
Tudom hogy nagyobbak most a problémáid mint a vágyaid. Biztosan nem azon jár az agyad már mint nekem.
Szembenéztem mindennel, és keresztül mentem a félelmeken, nem adtam fel, és a kitartásom lett a valódi érték. Nem vagyok "vándor madár*", mert az az igazság - nagyon őszinte vagyok - ezt nem ússza meg senki, bármibe is kezdj, profivá kell hogy válni! Két év tanulás, gyakorlás gyakorlás és gyakorlás hozta az eredményt. Amikor valami nem ment, megálltam megnéztem mit nem csináltam jól és megtanultam.

Hogy mit csinálok, kedves olvasóm vagy kiderül, vagy kérdezel! 

"aki kér csokit az kap csokit"

Kosovics Gábor sk.
+36 70 385 9739


* - vándor madár = rendszerről rendszerre ugráló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése